Internet Explorer ei ole toetatud

Hoolekandeteenused.ee veebilehte on võimalik kasutada Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge või mõne muu moodsa veebilehitsejaga.

Lae alla Chrome Lae alla Firefox

Männimäe rahvas käis koolitusel

Männimäe rahvas käis väikesel koolitusel. Tegeleti ratsutamisteraapia, tasakaalu ja kehapingete tunnetuse,  stressiteadlikuse tõstmise ja veel paljude muude elutähtsate oskuse omandamisega endaga hästi läbisaamiseks.

Pühapäeva pealelõunal väikesel meeleolukal koosviibimisel vahetasime muljeid ja jagasime emotsioone. Vestluse pani kirja tegevusjuhendaja Tiina Jams.

Meile tuli üllatuseks, et saame Paide minna, Peebu sõnul ikka täieliku üllatusena. Aleksei teatas, et nende korter sai minekust  ennem teada, oli selle teadmise üle uhke. Urmase sõnul väga rõõmus uudis ja kindlasti tahame oma vanu Paide sõpru näha.

25. septembril, reedesel pealelõunal seisime oma uhkete seljakottidega Selveri parklas ja ootasime bussi, rääkis Marko. Evelin ei jäta mainimata, et tal täiesti uus seljakott! Bussijuht tegi bussis terve tee sihukest kino, et anna abi, naeris Peep. Elena arvates ikka mõnus bussijuht.

Kõigepealt jõudsime Hobukooli. Evelini sõnul ütlesime alguses tere, saime kohe kohvi ja küpsist. Alar teatas, et tegelikult hakkasid tegevused kohe pihta. Elena lisab, et tegime sihukest nägu nagu kurb ja vihane ja rõõmus. Mirje sõnul tegime nägusid seepärast, et näha millised me kurja või kurvana oleme. Peale nägude tegemist kupatati meid puuhobuse otsa. Alari sõnul seepärast, et tasakaalu harjutada ja et pärishobusel istudes hirmu ei tekiks. Puuhobusega ei saanud metsa ratsutada. Vaja oli pärishobust! Elena pidi minema väiksema hobuse otsa, sest muidu oli liiga kõrgel. Alar käis ka hobusega sõitmas, esimest korda.

Hobustega tiirud tehtud, sõitsime Paide ööbimiskohta, kus valisime toad, jutustas Urmas. Ta lisab veel, et Peep, Marko Urmas, Jaanus ja Intsu olid ühes toas, naised eraldi tubades. Aleksei ja Alar laiutasid omaette toas.

Peale tubade jagamist sõime rikkaliku õhtusöögi, mis koosnes ahjukartulitest ja Elena sõnul väga heast lihast. Aleksei kiidab õunakooki ja Jaanus hindas kõrgelt õhtust banaani. Elena võtab maitsed kokku ja hindab õhtusööki väga meeldivaks, kohe väga meeldis ja noogutab innukalt!

Kõhud punnis, peale väikest puhkust kohe tundi. Intsu näitab, kuidas nad numbreid tegid ja Elena kiidab õpetajat, kes olevat nii armas naine ja teeb seda jutustades enda põsele pai. Üheskoos kiidetakse veel mänge, mida koos mängiti, peamiselt memoriini.

Päev lõppes umbes kümne paiku, Peep veel seletab, et kell oli nii palju, et ei mäletagi enam ja Alar oli lausa pool üks magama jäänud.

Järgmine päev algas õpetaja Helele sünnipäevalaulu laulmisega. Urmase sõnul võeti päev kokku ja kõik said rääkida mis meeldis – no kõik meeldis! Üheskoos oldi pikali ja kuulati kinnissilmi meeleolumuusikat, see oli väga rahustav, lausa uni kippus peale.

Lõunasöögiks pakiti meile kaasa hunnik burgereid ja friikartulid, oi seda rõõmu, kilkab Evelin. Bussijuht tegi tagasiteel jälle nalja nii, et anna abi, võtab Peep jutu kokku!

Muljeid jagasid Mirje, Alar, Peep, Jaanus, Urmas, Evelin, Elena, Indrek, Aleksei ja Marko

KUULA:

Kirjuta meile, me soovime sind aidata!