Internet Explorer ei ole toetatud

Hoolekandeteenused.ee veebilehte on võimalik kasutada Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge või mõne muu moodsa veebilehitsejaga.

Lae alla Chrome Lae alla Firefox

Suvereis Saaremaale

Meeldiv oli hommikul näha, et reisipäev Saaremaale oli meil planeeritud imeilusale suvepäevale. Silmad täis rõõmu ja ootusärevust, mida huvitavat päev toob, alustasime sõitu. Ootasime väga praamiga üle mere minekut ja kuna meie Aimele oli see esmakordne, sai temagi selle kogemuse. Sooja olemist jahutasime jäätisega, nautides merevaadet. Edasi suundusime Kuressaare lossi. Seal oleks võinud tunde ja tunde tutvuda elu-oluga vanal ajal, kuid kõhud hakkasid lõunasööki nõudma. Lõunatasime meeldivas vanalinna kohvikus, kus saadi valida söögid, mida sooviti.

Oli aeg sõita järgmisse soovitud kohta, milleks oli Muhu Jaanalinnufarm. Seal oli näha, et elus asi on ikka kõige parem asi. Meie reisiseltskond elavnes silmnähtavalt seal elavaid loomi nähes. Saime anda sebradele, alpakadele ja ponidele porgandiviile. Jänesed olid aias pikutamas ja söögist ei hoolinud. Kes julges, sai läbi võrkaia näpuga sebra nina puudutada. Toomas sai sõbraks ponidega.

Viimaseks kohaks, mida koju sõites külastasime, oli Lidli pood. Tagasiteel tahtsid kõik hindu uudistama minna, sest Haapsalus seda poeketti ei ole. Tõesti, kaup oli odavam, mis meelitas meidki üht-teist ostma. Imestavad repliigid jätkusid veel bussiski, kui koduteele asusime. Reis meeldis kõigile väga ja kohe hakati järgmisest väljasõidust unistama.

Mida arvasid osalejad ise reisist?

Marko: “Vägev reis oli küll.”

Toomas: “Huvitavat oli kogu aeg, lossis ja looma-linnupargis ja üldse oli tore päev.”

Andrea: “Oli mitmekesine reis, oli mida vaadata ja toit oli väga maitsev.”

Aime: “Ma jäin väga rahule, mulle meeldis üle mere sõit väga.”

Loo pani kirja Haapsalu Tamme tegevusjuhendaja Marju Koks

KUULA:

Kirjuta meile, me soovime sind aidata!