Internet Explorer ei ole toetatud

Hoolekandeteenused.ee veebilehte on võimalik kasutada Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge või mõne muu moodsa veebilehitsejaga.

Lae alla Chrome Lae alla Firefox

Värvikaid ettevõtmisi 2022. aasta suvel ja sügisel

Kevad

30. aprillil toimus Tartu Jaama kodus kaalumine, et selgitada, kui palju keegi on suutnud oma kaalulangetamisplaani täita. Kõige enam oli salenenud Heino – 87,5 pealt 79,5 ehk -8 kilo. Merle oli salenenud 2 kilo, Marek seevastu võttis hoopis juurde. Teised selles võistluses ei osalenud. Sel päeval oli ka praktikant Meelikese viimane päev. Heino avaldas arvamust, et ta peaks istuma, st praktikat kordama jääma. Niivõrd meeldiv oli ta.

30. mail oli Jaama kodu viies sünnipäev. Sel puhul käisime grillimas. Oli tore tuulutus ja sotsiaalne suhtlemine.

Suvi

11. juunil käisime lennupäevi vaatamas. Võtsime päikest ja nautisime erinevaid vigurlende.

Juunis viisime Tartu Kalda kodule kümmekond Heino „ahvileivapuud“. Seega sai Heino oma kirjutuslauale veidi ruumi. Taimed võttis vastu Monsa (Monika Krusenberg) kes andis Heinole vastu kaks kaustikut ja kaks pastakat, mille üle viimasel oli tõeliselt hea meel.

Juunis lõpetas Kerly kutsehariduskooli – igati tubli saavutus. Seetõttu on tal võimalus asuda tõsisemale tööle.

24. juunil tähistasime jaanipäeva koos Kalda koduga. Jälle oli tore sotsiaalne suhtlemine. Heinole pakkus erilist rõõmu Monsa nägemine – ta on justkui särav päikesejänku, kes süstib rõõmu ja helgust enese ümbrusesse.

Juulis käisime Hiiumaal jälle koos Kalda koduga. Ilm oli väga ilus. Nautisime kaunist Hiiumaa loodust ja vaateid kahest tuletornist. Ööbisime ja kokkasime kaks korda Ratturi turismitalus. Käisime seal ka saunas. Heino sai demonstreerida Kalda kodu juhendaja Anneliile oma kopsumahtu, esitades talle ühe naljaka aaria. Neljakesi käisid Pearu Pauluse kontserdil kolm juhendajat, Merle, Monika, Annelii ja Heino. Alguses ei viitsinud Heino tantsida. Siis Annelii provotseeris teda, nokkides leebelt, et „sa oled ainult laulumees, tantsumees ei ole“. Seepeale võttis Heino tuld ja hakkas ka end muusika rütmis liigutama, oli tore õhtu. Veel võib märkida, et mõned käisid ka ujumas. Kokkuvõttes oli igati kordaläinud reis.

Sel suvel toimusid autovabal puiesteel kontserdid, mida paljud kuulamas ja nautimas käisid. Tore, kui  inimestel on mingid huvid!

Ka ujumas sai käidud korduvalt.

Augustis toimusid Annelinna päevad. Tüdrukud küpsetasid pirukaid ja vahvleid, samuti müüsid omatehtud käsitööd.

Augustis käis Heino Viljandis spordiveteranide suvemängudel. Võistelda ta eriti ei viitsinud, põhihuvi oli esimese päeva õhtul toimunud tantsimisel, mis õnnestus suurepäraselt oma igipõlise partneriga.

Augustis toimus ka Pauluse kirikus erakordselt äge teatrietendus lauludega, mida käisid vaatamas Merle, Krista, Kerly ja Heino.

Sügis

Septembris viis Heino Ujula Konsumi lillepoodi kümme „ahvileivapuud“ saades seega oma kirjutuslaua puhtaks.

Septembris oli Heino jälle Viljandis, sedapuhku kahel päeval toimunud noorte ja veteranide kümnevõistluse kohtunikuna.

Osa meist käis botaanikaias liikuvate orelite päeval.

Käisime ka kalal, mis täitis rohkem sotsiaalse suhtlemise rolli. Merle sai ka pisikese ahvena, mille ta lasi vette tagasi.

Kaks korda käisime ka seenel. Esimesel korral saime veidi kukeseeni, millest tuli kena kaste. Teine kord käisid Merle ja Marek. Saak oli hoopis rikkalikum. Merle valmistas meile kaheksa purki marineerituid seeni.

Heino initsiatiiviga liitusid Merle ja Marek. Käisime Eedeni Apollos vaatamas kultusfilmi „Kalev“, millega kõik jäid väga rahule. Koos leidsime, et film oli tehtud väga professionaalselt. Tõsist vaeva oli nähtud näitlejate mänguoskuste arendamisel. Jäi mulje, nagu tegemist oleks vilunud mängumeestega.

Käisime ka kahel korral teatris – Karlova teatris ja Vanemuises.

Käisime ka rabamatkal, mille ühildasime grillimise ja salati söömisega. Läbi raba viis korralik laudtee. Eri grupid liikusid erinevate kiirustega. Üks grupp eesotsas Merlega tuiskas kaugele ette. Heino jalutas, nautides imelist loodust koos Monsa ja veel ühe Kalda kodu tüdrukuga rahulikult. Monsa korjas aeg-ajalt pohli, mida pakkus ka Heinole. Ilm oli imeilus. Merle seltskond jõudis ka vaatetorni, kust avanes kaunis vaade.

Anne kodu Rando jätkab kitarriõpinguid. Soovime kõik talle edu ja püsivust sel teel.

Mõnes kohas oli sel sellel sügisel õunauputus. Heino käis kolm korda õunaraksus, vedas jalgratta pakiraamil õunad kohale ja ostis oma raha eest spetsiaalset moosisuhkrut. Merle ja Marek puhastasid ja tükeldasid õunad, keetsid moosi ja panid purkidesse. Heino viis purgid keldrisse omatehtud riiulile. Kokku sai moosi umbes 60 liitrit.

Krista, Kerly, Rando, Aire ja Heino käisid 14. oktoobril Vanemuise kontserdisaalis Marju Läniku kontserdil. Oli imeline elamus. Heino andis Marjule viis karikakralaadset gerberat, mille eest sai tänusõnad ja sooja käepigistuse.

22. oktoobril on plaanis minna Rootsi reisile. Laeval on kontsert ABBA lauludest. On Stockholmi ja Sigtuna linnaekskursioonid.

Kavas on minna ka vaatama balletti „Luikede järv“ Vanemuise teatris.

Ka edaspidi jätkub meil fantaasiat ja ettevõtlikkust uuteks põnevateks tegemisteks.

Muljed pani kirja Heino Tartu Jaama kodust

KUULA:

Kirjuta meile, me soovime sind aidata!