Alates septembrist uuendame kliendilepingute sõlmimist
Septembrikuu toob kaasa muudatuse kliendilepingute sõlmimises (edaspidi leping). Eesmärk on jõuda paberivaba, võimalikult lihtsa ja individuaalse lepinguni.
Mis muutub? Alates 1. septembrist 2017 hakkasid kehtima erihoolekandeteenuse osutamise üldtingimused, mis on kõikidele klientidele ühesugused. Kliendi või tema eestkostjaga lepime aga kokku ja allkirjastame eritingimused. Sinna paneme kirja need tingimused, milles konkreetsele kliendile teenust osutades kokku lepitakse. Näiteks, kas majutust pakume ühe- või kahekohalises toas. Tulevikus, teenuste disaini käigus, võib neid eritingimusi ka lisanduda – nt juhendamise või saatmise vajadus. Kliendi rahaga seotud lepingu osad jäävad hetkel kehtima, kuid ka siin töötame selle nimel, et protsessid oleksid lihtsamad.
Uusi lepinguid hakkame teenusele saabujatele sõlmima kohe. Juba teenusel viibijatele on üleminekuperiood kuni 2017. aasta lõpuni. Selle aja jooksul sõlmime kõikide teenusesaajatega uued lepingud.
Lepingu üldtingimused on leitavad meie välisveebis SIIT.