Internet Explorer ei ole toetatud

Hoolekandeteenused.ee veebilehte on võimalik kasutada Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge või mõne muu moodsa veebilehitsejaga.

Lae alla Chrome Lae alla Firefox

Loome psüühilise erivajadusega inimestele võimalused tegusaks eluks kogukonnas

Anname Sulle turvalise elukeskkonna, toetava võrgustiku ja tegevustega sisustatud päevad, et saaksid olla rõõmus, õppida ja töötada, tunda ennast vajalikuna ning viia ellu oma unistusi.

Ekskursioon nostalgia radadel

Tartu Kaunase kodu käis 21. augustil koos viie elaniku, tegevusjuhendaja ja vabatahtlikega Arengutee Klubi korraldatud ekskursioonil, mis viis Sillamäe nostalgiasse, Narvast Narva-Jõesuusse ja president Pätsi radadele. Ekskursioonil osalesid lisaks meie kodu elanikele ka teised inimesed.

Meie emotsioonid olid ekskursioonijärgselt ülevoolavalt õnnelikud ja rõõmsad, nii on neid raske kirjas väljendada. Loodame, et pildid räägivad rohkem kui sõnad!

Ja teekond algas

Väljasõiduks kogunesime kell 9 Vanemuise parklasse. Peale meie oli ekskursioonil veel umbes 40 inimest. Sõidu ajal tutvustas giid Krista meile programmi ja rääkis kohtadest, mida peagi külastame.

Esimene peatus oli Sillamäel, kus külastasime väga ilusat kultuurimaja ja vaatasime näitust nõukogude ajast. Peale seda jalutasime Sillamäe rannapromenaadil. Küll oli ilus, ka meil võiks Tartus Emajõe ääres selline promenaad olla! Seal olid istumiskohad koos grillimiskohtadega, kiiged, skulptuurid, rannaala jne.

Järgmine sihtpunkt oli Narva, kus lõunatasime Vaba Lava kohvikus – küll oli hea toit! Tutvusime Narva linnaga, vaatasime üle Rootsi lõvid, jalutasime promenaadil ja kaesime piiri silda, nägime Narva kindlust ja vaateid üle jõe Venemaale. Narva on väga ilus linn!

Edasi viis tee meid laevale, millega sõitsime Narva-Jõesuusse, kus ootas meid ees buss, mis viis Toilasse Oru parki. Oru pargis toimus virtuaaltuur. Algul me natuke kartsime neid aparaate, sest nendesse vaatamine tekitas tunde, nagu oleksime päriselt kohtades, mida meile ekskursioonil näidati.

Rõõm võimalusest osaleda

Küll oli tore ekskursioon, hea, et meil oli võimalik osaleda! Reisikaaslased olid kõik toredad, keegi ei vaadanud meie peale viltu. Giid kutsus meid teinekordki ekskursioonile. Tunnustati ka meie tegevusjuhendajat, kes meid ekskursioonile tõi.

Täname toreda kogemuse eest giid Kristat, bussijuht Endlit, reisiettevõtet Arengutee klubi ja bussifirmat Soolobuss.

Leila Rosental, Tartu Kaunase kodu tegevusjuhendaja

Tagasi

Kirjuta meile, me soovime sind aidata!