Internet Explorer ei ole toetatud

Hoolekandeteenused.ee veebilehte on võimalik kasutada Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge või mõne muu moodsa veebilehitsejaga.

Lae alla Chrome Lae alla Firefox

Loome psüühilise erivajadusega inimestele võimalused tegusaks eluks kogukonnas

Anname Sulle turvalise elukeskkonna, toetava võrgustiku ja tegevustega sisustatud päevad, et saaksid olla rõõmus, õppida ja töötada, tunda ennast vajalikuna ning viia ellu oma unistusi.

Hoolekandeteenused karmistasid koroona ennetusmeetmeid

Hoolekandeteenused karmistasid koroona ennetusmeetmeid

13. märtsil võttis AS Hoolekandeteenused juhatus vastu uued meetmed koroonaviiruse leviku tõkestamiseks.  

Paljud otsused mõjutavad meie kliente, nende lähedasi ja eestkostjaid, kuid palume mõistvat suhtumist. Koroona on ohtlik eelkõige eakatele ja haavatavatele sihtgruppidele ja teeme kõik endast oleneva, et hoida meie meie kliendid ja töötajad tervetena!

Klientide elukorraldus kodudes 

  • Kõikides üksustes kehtib külastusekeeld kuni 1. maini, keeld kehtib ka praktikantidele ja vabatahtlikele ning tugiteenuste (näiteks haldus, IT-abi) pakkujatele.   
  • Igapäevaelu toetamise teenused (IET/IT) on suletud kuni 31. märtsini.  (Uuendus 27.03.2020 – 1. aprillist jääb suletuks Tallinna päevahoid, avatakse Karula päeva- ja nädalahoid.) 
  • Lähedaste ja ametnike külastused asendatakse veebikeskkonna kohtumiste või telefonivestlustega. 
  • Teenuseüksuseid tohib külastada ainult juhul, kui see on vajalik kliendi elu ja tervise kaitseks või teenuseüksuse toimimiseks. Kõik külalised peavad jälgima hügieeninõudeid.   
  • Kõik klientide aktiviseerivad tegevused tehakse teenuseüksuses kohapeal, viibitakse võimalikult palju värskes õhus oma kodu territooriumil. 
  • Perekülades ja kortermajades on kliendid ainult enda peremajas või korteris, jäetakse ära külastused teistesse majadesse või korteritesse.  
  • Kõikidele klientidele ja nende lähedastele soovitame tungivalt mitte minna koju või reisile, kuna see võib olla ohtlik endale ja teistele.   

Klientide töötamine ja koolis käimine  

  • Sihtasutuse Hea Hoog (SAHH) töökeskused on suletud esmaspäevast, 16. märtsist kuni 31. märtsini. Pikaajalise ja lühiajalise kaitstud töö teenuse osutamine on peatatud. (Uuendus 27.03.2020 – töökeskused jäävad suletuks vähemalt 1. maini.) 
  • Kogukonnaelamise teenuse kliendid võivad avatud tööturul tööl edasi käia, kuid meie töötajate ülesanne on neile selgitada, et piiratud on muud liikumised (rahvarohked kohad). 
  • Kliendid ei lähe kooli,  õppimisvõimalused asendatakse e-õppe ja koduste ülesannetega.   

 Uute klientide saabumine  

  • Teenusekohtade täitmine uute klientidega jätkub. Väljaspoolt meie ettevõtet teenusele tulnud ööpäevaste teenuste kliendid hoitakse õdede erilise tähelepanu all. Kui klient on haige, siis ta enne teenusele ei tule, kui on tervenenud. Kui kliendi lähedane on käinud kriisiriigis, siis klient ootab üksusesse tulekuga 2 nädalat lähedase saabumisest.   
  • Kliendi saabudes kontrollib õde või tema puudumisel tegevusjuhendaja kliendi seisundit (köha, kõrge palavik, väsimus). Kui ilmnevad sümptomid, tuleb saabunud klient paigutada tuppa ja vältida tema liikumist teiste hulgas, tagada haige hooldus ning tervise halvenemisel kutsuda kiirabi. KE kliendi puhul kontrollib terviseseisundit üksuse tegevusjuhendaja.  

Töötajate töökorraldus  

  • Klienditöötajate töö teenuseüksustes jätkub tööajakava kohaselt. Tugiteenuse osutajad käivad teenuseüksustes vaid elutähtsatel juhtudel. 
  • Soovitame töötajatel tungivalt mitte reisida, kui see pole võimalik, siis reisilt naastes on töötajal kohustus kaheks nädalaks koju jääda.  
  • Kuni 1. maini ei toimu füüsilisi koosolekuid ega koosviibimisi, kohtumised ja nõupidamised korraldatakse üle veebi.  

Hoiame ennast ja teisi – järgige hügieeninõudeid ja püsige terved! 

Foto: Matthew Tkocz


Tagasi

Kirjuta meile, me soovime sind aidata!

Sinu sõnum on saadetud!