Internet Explorer ei ole toetatud

Hoolekandeteenused.ee veebilehte on võimalik kasutada Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge või mõne muu moodsa veebilehitsejaga.

Lae alla Chrome Lae alla Firefox

Loome psüühilise erivajadusega inimestele võimalused tegusaks eluks kogukonnas

Anname Sulle turvalise elukeskkonna, toetava võrgustiku ja tegevustega sisustatud päevad, et saaksid olla rõõmus, õppida ja töötada, tunda ennast vajalikuna ning viia ellu oma unistusi.

Kehra Kodu kultuurifestivalil Tartus

1. juunil toimus Tartus Vanemuise Kontserdimajas Eesti puuetega inimeste 28. kultuurifestival, millest võttis osa ka Kehra Kodu. Kuna Tartu asub Kehrast kaugel ning külastame seda linna harva, kujunes meie üritus lausa kahepäevaseks.

Esimese päeva sisustasime ise. Külastasime Tartu Mänguasjamuuseumit, kus giid jagas meile muuseumisse jõudnud mänguasjade lugusid ning igaüks sai otsida üles oma lapsepõlvest tuttavad lelud ja mängud. Lisaks tutvusime ka talurahva käsitsi voolitud mänguloomadega – selliseid polnud me enne näinudki. Pärast tegime ringkäigu Tartu vanalinnas ja Toomemäel – kultuur ja sport kaks ühes!

Teine päev kujunes eriti pikaks. Kell 11:00-17:50 esinesid järgemööda kõik 25 kollektiivi, meie viimasena. Saime näha ja kuulda nii puhkpillimängu, näitemänge, lauljaid kui ka tantsude etteasteid. Eriti toredad olid esitused, kuhu oli kaasatud publik – nii oli lõbusam pikka päeva vastu pidada. Meie enda kaks rahvatantsu ja laul “Kungla rahvas” õnnestusid samuti hästi, pälvisime lausa haarava esituse preemia.

Silvia Ilvese kontsert ja pidulik õhtusöök

Esinejatele tänutäheks suure töö eest esines Silvia Ilves koos poegadega. Kontsert oli jõuline ja muljetavaldav, esitati nii klassikalist muusikat kui ka tuntuid palasid filmidest. Festivalile pani punkti pidulik õhtusöök koos elava muusikaga, mille saatel sai tantsu lüüa vanade ja uute sõpradega. Vaatamata heitlikele ilmaoludele ja pikaks kujunenud päevadele olid elanike näod naerul, sest nii meeleolukaid ja vaheldusrikkaid päevi ei tule ju tihti ette.

Suur aitäh festivali korraldanud Tartu Puuetega Inimeste Kojale! Loodetavasti osaleme jälle järgmisel aastal. Suured tänud ka tublidele juhendajatele Julia Kulbergile ja Carmen Kotkasele, kes aitasid tantsud-laulud selgeks õppida!

Tiiu Kruusamägi, Harju piirkonna tiimijuht

Tagasi

Kirjuta meile, me soovime sind aidata!