Brändiplatvorm ja visuaalse identiteedi väljatöötamine
Projekti nimi
AS Hoolekandeteenused brändiplatvormi ja visuaalse identiteedi väljatöötamine kommunikatsioonidisaineri nõustamise toel
Projekti eesmärk
Projekti eesmärgiks on töötada välja AS Hoolekandeteenused brändiplatvorm ja sellel põhinev visuaalne identiteet, mis on kooskõlas samaaegselt teenuste disaineri nõustamise toel väljatöötatamisel oleva teenuseportfelliga ning kannab endas organisatsiooni visiooni, missiooni ja väärtusi.
Projekti tulemus
Projekti lõpptulemusena valmib AS Hoolekandeteenused brändiplatvorm (brändiarhitektuur ja brändstamp) ja kompaktne CVI koos kasutusjuhendiga, mis saab olema strateegiliseks töövahendiks ja platvormiks organisatsiooni kommunikatsioonistrateegiale.
Projektil on oluline toetav roll meie ettevõtte arendustegevusele, mis on suunatud hoolekandeliste teenuste kvaliteedi uuele tasemele tõstmisele, mida teostame muuhulgas läbi suuremate projektide nagu Euroopa sotsiaalteenuste kvaliteedimärgi EQUASS juurutamise ning teenuste disainimise teenuste disaineri nõustamise toel.
Olles suur organisatsioon – käesoleval ajal osutame üle Eesti 20 erihooldekodus ja ühes eakatekodus teenust ca 2400 erivajadusega inimesele ning meil on üle 1000 töötaja – on olemasolevate teenuste parendamisele ja uute teenuste loomisele suunatud projektide praktikas rakendumisel võtmetegevuseks arendus- ja innovatsiooniprojektide kommunikeerimine nii ettevõtte enda töötajatele, (potensiaalsetele) klientidele kui huvigruppidele.
Käesolev projekt mõjutab otseselt ettevõtte tootearendusvõimekust – projekti tulemusena on AS Hoolekandeteenused poolt pakutavad (uuenduslikud) teenused kommunikeeritavad mõistetaval kujul nii meie töötajatele, teenuse sihtgrupile kui ka teistele huvigruppidele. Samuti on ettevõtte ühtse, mõistetava ja organisatsiooni väärtusi kandva brändiplatvormi ja visuaalse identiteedi loomine oluliseks eelduseks sisenemaks välisturule, millel on meie tulevikuperspektiivis oluline osa.
Projekti rahastus ja kestus
Projekt “AS Hoolekandeteenused brändiplatvormi ja visuaalse identiteedi väljatöötamine kommunikatsioonidisaineri nõustamise toel” viidi läbi perioodil 11. november 2010 kuni 30. september 2011 Euroopa Sotsiaalfondi kaasrahastamisel.
Projekt sai tuge EASi Teadmiste ja oskuste arendamise toetamise meetmest 6447 eurot.